Efter jobbet

Efter jobbet åkte Marcus och jag till Nordea på T-centralen, som har öppet till kl. 20.00. Marcus som ska åka till Scottland i slutet på april måste ha leg och visakort med sig. Tidigare under dagen pratade jag med en anställd på Nordea för att fråga om de kunde hjälpa oss,  vilket de kunde. När vi kom till banken skulle vi bara fråga efter Tim så skulle han hjälpa oss. Banken var knökfull av människor. Vi frågade efter Tim och fick hjälp direkt, vi slapp köa. Fantastisk service på Nordea.



På väg hem var himlen så otroligt vacker. Marcus fick därför i uppdrag att ta ett kort.



Nästan hemma plockade vi upp Malin,  som var på väg hem. Tur för mig som fick bärhjälp.

Kommentarer
Postat av: Maribella

Köpte du så mycket pengar att du behövde hjälp att bära....?

Ha en skön helg i vårvärmen!

//Maribel

2009-04-03 @ 16:54:50
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej hej

Om du har missat så har jag ett blogginlägg om En tidningsartikel som gjorts som mej och att jag bloggat upp mej till toppen så snabbt vore kul om du vill läsa vet ja :)

så kommer ja lägga upp nya inredningsbilder under kvällen



kram

2009-04-03 @ 16:59:42
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0