Solig lördag

En lördag som bjöd på underbart vårväder. Som läget är hemma hos oss just nu så finns det hela tiden en massa måsten. Detta innebar för dagen att jag inte tillbringat så mycket tid ute i det fina vädret. Dagen har ägnats mestadels åt att städa för min del. Kärleken har bilat golvet i duschutrymmet på nedreplan. En tur till Ikea blev det också. Nu är skrivbord och skrivbordslampa inhandlat till Mackans rum. Åh,  vad jag önskar att jag skulle orka ha en ordentlig städdag mitt i veckan och slippa städa under helgerna.



Att cykla är roligt tycker Melker



Marcus och jag kopplar av framför tv.n. Vi kikar förstås på Robinson och sitter och irriterar oss på en av deltagarna,

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Christian Ternstedt, honom tycker vi inte om. Han kan åka hem tycker vi!




.

Kommentarer
Postat av: Maribella

Tack för dina uppmuntrande ord! Jag behöver verkligen pepp just nu!

2009-04-04 @ 22:07:50
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Maribella

Tack för dina uppmuntrande ord! Jag behöver verkligen pepp just nu!

2009-04-04 @ 22:09:32
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Marie KJ

Jag gillar inte heller Christian men det skall alltid vara med några att reta sig på, annars är det ju inte Robinsson! Erika var oväntad men i alla säsonger har det funnits sådana som bett att få bli utröstade. Dålig utvald kan jag tycka, de skall ju bara ha med vinnarskallar ;o) (som jag själv då, har faktiskt sök en säsong)

2009-04-05 @ 10:04:13
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0