Kalasdag 1

Melkers kusin Nellie har fyllt 4 år och hade barnkalas idag. Temat på kalaset var Prinsessor och Pirater.



Dagen till ära var det sommarvärme ute. Nellie längst bort i bild. Min lilla pirat ser ni till vänster i bild.



Min lillasyster Jenny med yngsta dottern Frida i famnen. 



Det senaste tillskottet i min systers familj ser ni på bilden ovan. Greta Garbo, 14 månader. Så underbart go och rar.


Melker och Nellie.



Nöjda kusiner sittandes på verandan. Nellie var nöjd med sitt kalas och Melker sa att kalaset var roligt. Då Jenny och jag kommer från en syskonskara på fem barn så finns det fler kusiner i familjen än dessa tre. Dock är de kusinerna för stora för  att gå på barnkalas. I kusinskaran är Malin äldst med sina 18 år och Frida 1 år är yngst,.



Malin tittade förbi hemma efter jobbet. Hon sa hej (och lite annat). Hon åt, duschade, gjorde sig i ordning och gick igen. Utgång med tjejerna, ikväll igen!!!

Själv har jag bäddat ned mig i sängen. Snaskar på godis och kikar på Robinson samtidigt som jag bloggar. Melker sover. Marcus är hos sin pappa och kärleken är ute på galej med Herrklubben.


Kommentarer
Postat av: Jenny (lillasyster) Magnusson

Tusen tack för att ni ville komma på kalaset - Nellie var verkligen jättenöjd med dagen!

Tack för all hjälp med disk och undanröjning, det var guld värt.

Hoppas vi träffas snart igen!

Massor av kram!

// J

P.S Greta är 14 veckor.. inte månader :-)

2009-04-29 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0