Kalasdag 2



Idag var det dags för Melker att gå på kalas för andra gången denna helg. Denna gång var det Selma som skulle firas. Kalaset hölls på Lekslottet i Tullinge. Varja gång jag är där tänker jag samma tanke,  - så smart koncept, varför kom inte jag på detta?



Min kamera fungerade av någon outgrundlig anledning inte så bra idag. Därför blev det endast två bilder från kalaset. På bilden ovan ser ni Melker. Gott med något att dricka och äta efter lek och stoj. Kärleken stannade hemma för att fortsätta med alla måsten. Jag var med på kalaset en stund. Fikade med de andra föräldrarna. Därefter var det ok med Melker att jag åkte, jag behövde inte vara kvar. Detta har inte tidigare hänt. Han börjar bli stor. Jag åkte till Huddinge centrum och gjorde några ärenden. Handlade bl.a. en present till min Gudson Fredrick som inom kort fyller 14 år. Tittade in på cafét där Malin jobbar och sa hej och hejdå.

Jag har ont i min kropp. Smärtan finns där hela tiden och förvärras när jag rör mig.  Smärtan förvärras tillochmed av enkla rörelser såsom att växla när jag kör bil. Jag är rädd och förstår vart det bärhän. Men jag vill INTE. Ska kontakta min husläkare, men vet redan vad svaret blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0