Åh om jag ikväll...



Denna spikmatta har jag fått låna, i en vecka av en kollega. En pröva på vecka för att få veta om spikmatta är något för mig. Har tyvärr ännu inte tagit mig tid att pröva den.



Min favorittidning kom idag.

Jag känner mig slut som artist, hur trött som helst. Åh vad jag önskar att jag ikväll kunde prioritera bort alla måste, allt som väntar på att bli gjort här hemma. Skulle så gärna vilja lägga mig på spikmattan, är nyfiken på den. Efter den prövningen skulle jag vilja ha en stund i soffan tillsammans med min favvo tidning. Vore inte så tokigt om kärleken kunde göra mig sällskap....
Men, om jag skjuter upp mina måsten för denna kväll tar det ännu längre tid innan vi kommer i fas här hemma.

Har funderat massor på chefsskapet idag. Möjligen skriver jag något om mina funderingar framöver. Möjligen gör jag det inte. Vi får se. En ledtråd vad avser dessa funderingar är - vart går gränsen för vad en chef ska tåla ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0