Aldrig mer....



Igår när jag hämtade Melker på dagis var han en prins med krona på huvudet. De hade lekt lillprins bus (spöket Labans kompis)



Idag när jag hämtade honom hade han bläck i ansiktet. Han hade ritat sig själv i ansiktet med en bläckpenna. Lekte han måne att han fått Tyfys? (som Emil i Lönneberga gjorde och skrämde slag på KrösaMaja)



På väg hem från dagis träffade vi Marcus som spelade fotboll med kompisar. Melker blev glad att se honom och sprang för att krama om honom.

Idag har jag varit på intervju för chefsbanken. I maj får jag veta om jag gått vidare till nästa steg eller om jag blivit utgallrad. 26 sökande är vi,  varför jag förstår att min chans är mycket liten.

Dagens löfte: Aldrig mer ett köp av ett hus med renoveringsbehov.

Längtar efter: Att sitta i en solstol och bara njuta av sol och värme

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Ett löfte som jag tror är ganska vanligt är vår ålder :o) Jag har lovat mig samma sak sedan 2005.

2009-04-23 @ 22:37:32
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0