Det blir en lång lång dag

God morgon på er alla,
väckarklockan ringde kl. 06.30 då jag hade tvättstugan inbokad mellan 07.00-11.00. Bröllop ska vi på idag och åker hemifrån kl. 11.30. När vi kommer hem visar sig :-)) Vad jag vet redan nu denna tidiga morgon är att vi har  en lång lång dag framför oss. En dag utan vattenfast mascara, inte bra. Glömde köpa. Jag får ta med mascara och fylla på då jag är säker på att jag kommer att lipa i kyrkan. Något annat jag känner mig säker på är att dagen kommer att bjuda på många skratt. När jag skrattar gott har tårarna en benägenhet att vilja vara med. Fasiken att jag glömde vattenfastmascara!!!

Ha en bra dag alla ni läsare som kikat in. Nytt inlägg troligen imorgon möjligen senare, det får visa sig.


Kommentarer
Postat av: Marie

En ärlig kommentar: Varför i allfriden har du tvättstugan samma dag som bröllopet? Att gå upp 06 gör ju ofta att man inte är jättepigg så värst sent (åtminste inte jag) TokLotta!

2009-08-30 @ 10:58:20
URL: http://systermarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0