Förmiddag



Marcus fick skjuts till golfbanan av Monica.  Där skall han tillbringa sin lördag. Jag överaskade Melker genom att åka till en lekplats inne i Trosa. - vilken bra idé tyckte han, och blev glad.



Efter en stund i lekparken åkte vi till Ica. Där inhandlades bl.a. denna Camembert. Gisela har tidigare i sommar introducerat mig för denna underbart goda ost. Den skall avnjutas ikväll, istället för godis.



Dagens blomma får bli den ni ser på bilden ovan. Jag vet inte vad den heter. Den växer vilt och liknar en maskros. Jag tycker den är ganska fin, fastän den liknar en maskros.

Nytt inlägg kommer till kvällen. Trevlig lördag önskas er alla.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hejsan, vilket underbart fint kort på Melker...! Kul att du hittade osten, kram kram...

2009-08-01 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0