Hemma igen



Förmiddagen tillbringades nere vid båtbryggan. Melker som fått ett eget fiskespö testade sig fram. Jag njöt av solen och kärleken jobbade på tomten. Marcus och Ante spelade golf. Efter lunch var det dags att åka hemåt. Marcus började hockeyskola idag och vi hade en tid att passa. Av texten att döma verkar allt rosenrött och det var det inte... Melker var ganska så bråkig och tråkig både vid bryggan och under lunch. Tålamod är bra att ha, önskar att jag hade just detta.



Denna bild får symbolisera det faktum att vi är hemma igen. Denna fina har jag placerat i vårat vardagsrum. Köpte en sådan till Marie KJ när hon fyllde år. Var jag bara tvungen att ha en likadan:-))



När Marie KJ fyllde år fick hon även en sådan hjärtformad skål som ni ser på bilden. När Pernilla som köpte skålen skulle beskriva paketets innehåll sa hon att det var "något som alla kvinnor behöver men inte vet om det".
Så rätt hon hade! Nu har jag en egen skål att ha min ringar i.  Skålen är placerad i badrummet. Aldrig mer behöver jag fundera på vart jag lagt mina ringar.

Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Maribella

Verkligen fina saker!! Riktiga "VILL HA"" saker!!

Kram, och tack fför fina kommentarer!



PS Stressar som en toka just nu...måste försöka sluta med det!

2009-08-09 @ 21:59:52
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0