Hustomte

God eftermiddag alla,

 

Idag har lillfisen varit på dagis mellan kl. 09-12.00. Under tiden for jag iväg för att hämta mitt pass. Jag passade då på att åka till Malins jobb för att lämna ett gäng glas till henne, glömde ta med dem till henne igår. Innan jag styrde kosan hemåt slank jag in på min favoritaffär MQ. Där gjorde jag av med lite pengar. Handlade i princip bara till mig själv, like it! Som ni ser i påsen så överaskade jag mig själv genom att inte köpa svarta kläder. Fick bli vinrött istället.

Anne-Maries pappa är våran Hustomte skulle man kunna säga. Han är en händig  & hjälpsam pensionär. I dag när jag och Marcus skulle börja montera ihop ett nyinköpt skrivbord kände jag att paniken kom till mig som ett brev på posten. Bestämde mig snabbt för att gå över till Hustomten och fråga om jag fick köpa hans tjänster :-))
I skrivande stund får Marcus sig en lektion av Hustomten i hur man monterar ett skrivbord enligt gängse instruktion. - Jag vet,  jag är hopplös! Dock står jag för det.

Nu skall jag börja packa inför kvällens resa till landet. Ha det gott alla denna blåsiga fredag.

Kommentarer
Postat av: Neta

Hej tjejen... eller ska jag säga gumman? Nuuu har jag äntligen hittat hit, vad duktig du är på att blogga! Tack för förtroendet. Kram kram

2009-08-22 @ 00:03:39
Postat av: Mammaxtre

Hej Neta, vad roligt att du kikat in.

2009-08-22 @ 08:53:26
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0