Skön söndag

Hej på er,



Dagens båtar får bli dessa två.  De passerade svärmors tomt precis när det var dags för oss att åka hem.

Jag har haft en otroligt skön söndag. Har till största del av dagen suttit ute i solen och njutit av att höra, och se båtar passera samt har jag läst Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun". Den har jag fått av Viktoria.  Började läsa boken igår och kunde inte sluta läsa. Melker har varit i behov av att ta det lugnt idag varför det blev möjligt för mig att läsa ut boken. Som de flesta av er vet så skickar jag vidare böcker jag läst. Någon som vill ha den?

På vägen hem från landet åkte vi som vanligt omvägar då Kärleken skulle visa hus och områden för mig. Tanken om att flytta måste mogna fram som sagt... I Blombacka fanns det ett fint hus till salu. Nära till Scaniarinken och till centrum var det därifrån vilket är optimalt. I Pershagen finns ett hus (renoveringsobjekt). Läget är dock perfekt och jag tror att jag skulle kunna trivas i det området.

Well well, fortsättning följer.... Först ska tanken som sagt mogna fram :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0