Äntligen

Hej på er,



Äntligen har vi bra vinterväder. Om än lite snö så har vi i allafall snö. Man får vara glad för det lilla. Kyla har vi också. När vi nu har vinter så kan det gärna få vara kallt tycker jag. 

Har inte hänt så mycket idag. Jag har tränat. Det känner jag mig nöjd med. Marcus är också nöjd över det. Han vill ha en frisk mamma säger han. Jag har kört grabbarna till hockeyträningen. Fixat här hemma med diverse vardagsbestyr. Har inget att blogga om känner jag. Därför tackar jag för idag och släcker ned min dator för kvällen.

Välkommen åter.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Vad duktig du är som börjat träna! Heja Lotta!

2009-12-14 @ 21:17:50
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0