Helnöjd

Hej och go kväll på er alla bloggläsare,

sitter här och känner mig mycket nöjd med min söndag. Har skrotat hemma mest hela dagen. Har hunnit en hel del utan att behövt känna någon tidspress. Har städat (lite). Putsat Melkers fönster samt satt upp ny gardin i hans rum, blev så fint. Stått vid spisen har jag gjort. Har inte bara lagat lunch och middag. Jag har även lagat en måltid som vi kan äta till middag i veckan som kommer. Har även skrivit klart julkorten som skall skickas till nära och kära. Lite annat smått och gott har jag också hunnit med. Har haft en bra dag helt enkelt!



Påklädd med underställ och mycket varm jacka bar det ikväll iväg till Mälarhöjdens ishall. Match mot Djurgården. Sen match betydde att Melker fick vara hemma då han måste i säng i bra tid.  För mig innebar just detta att jag fick se hela matchen :-)) Fick sällskap av Malin som ville se sin lillebror på isen. Förlust blev det. Matchen slutade 2-1. En otroligt bra match. Kan inte vara bra för hjärtat att gå på ishockey.

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0