Ljung

Hejsan, hejsan!
Sitter i soffan med min 19 åring och tittar på Greys Anatomy, onsdagsmys kort och gott.



Temat på dagens inlägg får bli Ljung. Jag tycker att det är vackert med Ljung. Jag gick förbi en plantering i Liljeholmen idag. Fann den så vacker att jag var tvungen att använda min kamera i mobilen. Bilden ser ni ovan.



När jag kom hem ikväll var min ljung alldeles frostig av kylan. Syns inte fullt ut på bilden ovan. Otroligt vackert tycker jag. Ljung tar jag aldrig in i mitt hem. Det betyder att någon ska dö. Skrock som jag bär med mig från min barndom.

Marcus är i Eskilstuna, match mot Linden. Samling kl. 17.50 i Eskilstuna. Turligt nog kunde han åka med en av våra grannar  (hockeypappa) dit. Tack Anders! Jag slutade kl. 17.00 i Liljeholmen och hade ingen bil. Fanns inte en chans att jag skulle kunna skjutsa.

Idag har jag uppskattat sol och kyla. Äntligen kyla!

Må så gott kära bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Det där skrocket med ljung har jag också hört. Och jag tar inte heller in ljung. Men det är vackert. Utomhus.



Grey´s anatomy. Oh, så bra.

2009-12-03 @ 03:37:08
URL: http://annasweden.blogspot.com
Postat av: Marie KJ

Jag var glad att slippa Linden! Man blir glad för lite som hockeymamma :)

2009-12-03 @ 10:37:03
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0