Tjohoo!

Hej på er, hoppas er söndag varit bra. Jag är nöjd med min.



Imorse smet jag iväg en snabbis till Lindex. Var bara tvungen att åtminstone prova klänningen som jag nämnt i tidigare inlägg. Prövade en rosa och en marinblå. Som ni ser på bilden slog jag till och köpte den marinblåa. En vardagsklänning till mig - Because í am worth it! Fick två plagg med mig hem för mindre än 400 kr. Hade rabattkuponger som kom till användning.



Eftermiddagen tillbringades i Rosvalla ishall. Match mot Nyköping. På bilden ser ni tredjefemman närmast i bild. En liten Melker syns också i bild. Han försöker få spelarna (främst Marcus) uppmärksamhet genom att banka på plexiglaset. Tredjefemman gjorde första målet i denna match, man blir ju så glad! Trots att  SSK ledde med 2-0 bänkades denna femma i nästan hela tredje perioden. Kul med vinst och exra roligt att tredjefemman gjorde första målet och gav energi till matchen.



När vi kom hem från Nyköping hade Malin bakat Lussebullar. Dem avnjuter jag i skrivande stund. Lussebullar och varm god glögg det är livet på en pinne en söndagskväll i soffan. Gör inte ett smack att jag bryter upp emellanåt för att springa till tvättstugan. Tack snälla Malin för att du bakat till oss idag. Känns härligt att ha Lussebullar i frysen.

För er som undrar kan jag berätta att renoveringen av duschrummet på nedre plan går framåt. Finns nu grått klinkers på golvet. Ett golv som klättrar upp på ena vägen som en fondvägg. Jag är så glad över att renoveringen rullar på igen, tjohoo!

Tack du bloggläsare (vem du nu är) för att du kikade in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0