Jag vill också


Min lillasyster Jenny och hennes familj är på semester. De blir borta i 7 veckor och reser runt i Thailand, Malaysia och Singapore. Jag och många fler följer deras resa via cyberrymden. Jenny skriver i en resedagbok. I den dagboken fann jag bilden ovan. Stranden ligger i Kholak. Jag och kärleken har inte rest utomlands tillsammans ännu. Vi har valt att satsa på boendet i första hand, renovering och inköp av möbler & dylikt. Vi är inte i hamn ännu varför det kan dröja innan det blir resor istället för renovering för våran del. Vi skulle behöva resa lite på tu man hand han och jag eller åtminstone gör något bara vi två. Många i våran bekantskapskrets är oerhört duktiga på att vårda kärleken genom att åka iväg utan barn osv. Vi måste bli bättre på det. En weekend vore trevligt, kanske ska jag föreslå det. Våran nästa "resa" vet jag bestämt blir till ByggOle i Nacka för att byta trösklarna vi köpt, de passade inte. Man får vara glad för det lilla helt enkelt :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0