Inget särskilt


Idag har jag inget särskilt att skriva om. Eller vid närmare eftertanke så har jag nog alltid det men jag väljer att inte skriva om något särskilt. Kärleken har varit hemma med busungen idag. Han är inte kry, har hög feber och hosta. Hes är han också den lilla skruttungen. Imorgon är det min tur att vara hemma och mammaom honom. Jag har en fantastiskt bra chef. Precis som mig är hon är trebarnsmamma. Hon låter mig arbeta hemifrån imorgon viket är en bra lösning. Skönt att slippa vabba. Ikväll har jag varit på mitt första styrelsemöte. Jag blev invald i samfällighetens styrelse. Blev tillfrågad av en granne som ville föreslå mig. Jag sa naturligtvis att jag kunde tänka mig att vara med i styrelsen. Ibland undrar jag hur jag är funtad... Nåväl, det behövs småbarnsföräldrar i styrelsen och jag blev såklart invald. Har jag tid ? svar nej Har jag lust? svar nej. Hursom har jag nu hoppat på detta och har som sagt varit på ett första möte. En sak stod helt klart  att småbarnsföräldrarna också måste representeras. Bilden ovan visar parfymen Magnifique. Min Hypnos är snart slut och nästa doft måste bli en Magnifique.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Just gjort slut på min Angel och har nu bara Hypnose. Vet inte vad nästa blir, kanske en Angel till då den varit etta på min dofttopp i över 10 år. Men man kanske skulle förnya sig? Ed Hardy har en ny doft vars flaska är det snyggaste jag skådat, tyvärr motvarar inte doften förväntningarna och man kan väl inte köpa en 600 kronors parfym bara för flaskan?

2009-02-11 @ 09:03:47
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0