Kväll

Äntligen en kväll utan en massa måsten. Klockan är tidig kväll och jag har bäddat ned mig i sängen tillsammans med datorn. Har kärleken i min närhet. Melker sover, Marcus är på väg till Karlstad på hockeycup och Malin är på date. Jag har olästa tidningar som jag tänkte koppla av med innan det är dags att sova. Ikväll skall jag bara strunta i allt jag egentligen skulle kunna göra här hemma, strunta i att ta hand om tvätten exempelvis. Nu ska jag bara njuta av en lugn kväll i sann Mammaxtre anda :-)) Marcus ska spela hockey fredag-söndag. Första matchen spelas i morgon kl 08.00 mot Färjestad. Andra matchen är kl.12.45 mot Rögle och den tredje är kl. 21.00 mot AIK. Det är en svår cup men vi håller tummarna att det ska gå bra. Det går att följa matcherna via nätet. Logga in på www.oktobercupen.se  Nej nu ska det kopplas av......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0