Layouten åter ?

Kan någon snälla skriva en kommentar och tala om för mig om layouten är tillbaka i det vänstra hörnet ?

Ska tillbringa dagen i Liljeholmen då jag ska gå en endags-utbildning där. Ämnet jag skall utbildas i är något jag har MYCKET svårt för. Dagen avslutas med ett prov. Ibland när jag är på utbildning i Liljeholmen händer det att jag lunchar med Marie KJ som arbetar i närheten. Idag vet jag dock ingenting om upplägget för lunchen. Ibland på dessa utbildningar är det gemensam lunch. Därför har jag inte planerat in någon lunch med Marie idag. Hade varit trevligt om så varit fallet.  Håll tummarna för mig nu att min dag i Liljeholmen går bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja den ser ut som vanligt igen..

2009-02-26 @ 10:15:44
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Marie KJ

Layouten är på plats.

Min morfar dog i morse, har varit jätteledsen och åker snart från jobbet för att se honom en sista gång. Hade således varit ett uselt lunchsällskap.

//Marie

2009-02-26 @ 12:00:59
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0