Ny doft inhandlad



Jag har precis skrivit ett långt inlägg om parfymen ovan samt även om mitt eventuella krisande. Ett eventuellt krisande som förmodligen  inte skulle existera om jag fått jobbet jag sökte i somras, kom på en god andra plats,men nära skjuter ingen hare!  Men, inlägget försvann när jag skulle granska inlägget, jag orkar inte skriva om allt igen. Därför  tänker jag endast skriva om parfymen som jag nu har köpt.  Är 600 kronor fattigare, men vad jag kommer att dofta gott :-)) En av mina medarbetare berättade i fredags att hon skulle ut och åka Finlandsbåt. Såklart frågade jag om hon ville köpa en parfym till mig.
Kan också passa på att skriva några rader om glädjen i pulkabacken idag. Melker fick åka kälke till och från dagis idag. Måste passa på när det finns snö. På vägen hem från dagis gick vi förbi pulkabacken för att åka några åka. Massor med barn och föräldrar var på plats och barnens glädje var njutbar. Blev alldelses varm av att se Melker och hans kompisar i backen skrattandes av lycka över lek i snön. Så härligt med denna glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0