Julen varar ända till påska....



Idag låg det sex tidningar i mitt postfack på jobbet, härligt! Jag och en arbetskamrat byter tidningar med varandra. Så himla bra! Bra både för ekonomin, och miljön. Jag älskar tidningar av alla de slag. Sådan avkoppling att bläddra, titta på bilder och läsa det man finner intressant. Att skicka vidare är ett bra koncept tycker jag. När jag läst färdigt skickar jag vidare till annan vännina som i sin tur  (om jag har tur) skickar mig någon tidning osv osv....
Eftersom julen varar ända till påska sammantaget med att jag har glögg kvar  hemma tillät jag mig ikväll en stund i soffan bläddrandes i tidningar drickandes glögg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0