Mamma & Marcus

Idag har jag och 13 åringen tillbringat dagen tillsammans, det har varit trevligt!
Marcus slutade tidigare från skolan idag med anledning av att han fått tid på Idrottskliniken i Solna. Nu äntligen utreds hans problem med ljumskarna. Innan besöket på Idrottskliniken åt vi god lunch i Solna centrum. Vi shoppade lite (mest till honom). Läkaren som undersökte Marcus skrev en remiss till röntgen vilket han ville att vi skulle se till att få gjort redan idag. Vi åkte då in till Hötorget och fick detta avklarat. På måndag skall jag ringa till läkaren och få besked.



På väg till tunnelbanan för hemfärd gick vi förbi Hötorget. Var det inte så att jag ska åka bort i slutet på denna vecka hade jag handlat med mig blommor hem. Idag fick jag nöja mig med att ta ett foto. Alla dessa vackra färger är underbart att beskåda. Särskilt i dessa gråa och trista tider.



Marcus på T-centralen i väntan på att tunnelbanan skall komma. Båda ville hem efter en lång dag ute på vift.

Kvällen skall nu inledningsvis ägnas åt Bolibompa sedan nattning, hänga tvätt och kanske börjar jag packa väskan lite smått  inför resan till Sälen. Vi får se :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0