Senaste köpet

Svärburken

Mitt senaste inköp är en underbar svärburk. Svärburken står i vårat nyrenoverade kök och hela familjen får böta vid minsta svordom. Anledningen till köpet är kort och gott att jag SVÄR för mycket och att yngsta sonen  tyvärr snappar upp dessa. Jag skäms, han är fyra år.....
Burken är inhandlad på Stalands i Kungens kurva (gamla Asko) och kostar 149 kronor. Mina äldsta barn har haft roligt åt burken. Min 13 åriga son provocerar min 18 åriga dotter att svära. Hon faller i fällan varje gång och förbannar sig för att lillebror lyckas lura henne. Jag själv har under morgonen fått böta 5 kronor utan att någon ens provocerat mig. Som ni förstår behövs burken.

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha! en sån skulle vara bra att ha

2011-06-11 @ 00:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0