Trötthet


Sedan en tid tillbaka har jag känt mig väldigt trött. Min sjukgymnast tipsade mig om D-vitamin vilket jag såklart inhandlade. Tröttheten gav dock inte med sig. Den blev istället än värre. Att gå omkring och gäspa på jobbet är inte likt mig. Min vännina Marie Ångström erbjöd mig att komma till hennes jobb för att ett blodprov (hon är sjuksköterska). Tack Marie, men  jag har inte tid. Min vännina Sirpa föreslog inköp av järntabletter. Tog en sväng förbi apoteket i förmiddags,
följde Sirpas råd. Nu vill jag bli pigg!
Inte lätt att blogga mitt på dagen när man har en fyraåring som tagit för stort intryck av "HäxanSurtant" i närheten.....

Nu vill jag meddela att det tar sig. Fotot till detta inlägg har mamma Lotta dvs JAG klarat av att infoga utan hjälp av sina äldsta barn. Kan även tala om att "Till Salu skylten" är borttagen vilket betyder att grannarna nu sålt sitt hus, Hjälp!
Nej,  nu ska jag dammsuga och rensa i garderoben.

Kommentarer
Postat av: Malin

vad duktig du var som klarade det alldeles själv!

2009-01-17 @ 17:59:46
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Marie KJ

Nu har äntligen startat en blogg!

2009-01-17 @ 18:00:55
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0