Onsdag

Malin kom hem välbehållen och nöjd, MEN för sent mot vad som var överenskommet , blir så ledsen.
Fick ett sms igår med Nils adress, det var bra. Pratade med henne idag och hon berättade om hans fantastiska lägenhet på Åsögatan. Så fint inredd. Fick höra om hur berest han var och det jag tänker på är följande: egen lgh mitt 
inne i Stockholm, 25 år , har rest mycket och reser över hela världen, ÄR HAN KRIMINELL?

Det blev som jag trodde, yngsta sonen insjuknade. Natten för oss innebar i princip ingen sömn (inget ovanligt längre). Inatt berodde det dock inte på tv.n.  Kärleken har vabbat idag och imorgon ska jag jobba hemifrån. Har en bra chef, är så glad för det. Imorgon är målet att sitta vid köksbordet och skriva rent alla utvecklingssamtal jag haft med mina medarbetare. Hoppas på att sonen är feberfri och att det blir dagis för honom på fredag.

Nu måste jag ägna mig åt att hänga tvätt och andra sysslor som måste göras innan jag kan göra kväll. Min förhoppning är att hinna läsa lite i boken jag börjat på "Lyckan, Kärleken och meningen med livet" skriven av Elizabeth Gilbert.




Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men absolut du ska alltid tro det värsta om folk också. Det kan ju inte vara så att en svensk kille från en bra familj med ett bra jobb har det fint hemma och reser mycket. Nej då är han kriminell.

2009-01-22 @ 10:21:01
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Giggi

Håller med din dotter.. Du är lite yrkesskadad.. Jag hade en lägenhet i innerstan vid 25 årsålder, inga rika föräldrar och inte speciellt kriminell... Men jag anar att man tittar med kritiska blicken när ens dotter är ute och datear. Det kan jag inte förebrå dig.. Puss och kram Giggi

2009-01-22 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0