Mina barn idag

Yngsta sonen somnade bra, tror dock att det beror på att han (kanske) håller på att bli sjuk, hoppas inte!
Tyckte mig kunna se på honom när han kom hem från dagis att han håller på att bli sjuk.
Natten som var hade han sådan växtvärk, så synd om honom. Han växer så det knakar och får så ont i benen att han klagade över det  imorse på väg till dagis. 

Idag när vi kom hem från jobbet hade min 13 årige son skottat bort all slask på framsidan  blev glad. Skönt att komma hem och konstatera att sådant göra redan är gjort. Dessutom hade han satt på diskmaskinen. Skönt när barnen tar egna initiativ. Tack Marcus jag uppskattade detta.

Malin är på date med en Nils, Hjälp! Honom har hon träffat på krogen. Fy vad jobbigt det är med en dotter som dejtar främlingar. Jag vet att alla är främlingar tills dess man lärt känna dem, men ändå!
För att det skulle kännas bättre för mig, man vet ju inte om det är en knäppgök, bad jag om att få hans telefonnummer och adress.  Jag fick inte adressen. Han bor tre hus från Pauline fick jag till svar. Malin lovade att komma hem i bra tid (inte inatt) utan i kväll. Måtte detta gå bra nu!
Malin har för övrigt idag redan haft över 600 besökare på sin blogg. Helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan meddela att antalet slutade på nästan 900 :-)

2009-01-21 @ 00:26:40
URL: http://mamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0