blogga via mobilen

Nedan ser ni ett inlägg jag försökte göra via min mobil. Detta klarade jag tyvärr inte av... Jag lyckades få in inlägget på något konstigt ställe på nätet. Därifrån kunde jag kopiera inlägget och klistra in det som ett inlägg i min egen blogg, med hjälp av min dator.... Krångligt värre och inte värt allt jobb som krävdes. Förstår banne mig inte hur ni gör, ni som bloggar via mobilen ???



I Nyköping hittade jag en livboj i en affär. Ingen riktig, men  väldigt passande att ha på väggen. Kärleken ville att vi skulle satsa på en riktig istället. Jag är helt inne på att ha en livboj på väggen i vardagsrummet ( på landet) Färgmässigt skulle det bli perfekt. Och det faktum att den ska vara på landet och i den miljön gör att det skulle bli så bra. Vi åkte därför till en båtbutik i Nyköpingshamn. Av dem fick vi livbojen ni ser på bilden. Nu vill kärleken ha den nere vid bryggorna!! Vi får se vart den hamnar.... Detta inlägg har jag gjort genom mobilen. Ett test då jag aldrig gjort det förut.

Kommentarer
Postat av: Maribella

Hej du. Det är så roligt att du tycker jag är duktig/teknisk gällande bloggen!! Jag har verkligen tummen mitt i handen (och noll intresse!!) när det gäller tekniska prylar. Men mobilblogga lyckades jag klura ut hur! Tror dock att det är lättare via blogspot.com än blogger.se. Du fär väl byta!

Kram och ha en skön helg!

2009-07-31 @ 18:37:36
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej min Stora Syster!



Bara så ni vet kan ni bäställa livboj direkt från Trygghansa och få ert namn på..

http://www.trygghansa.se/04Privat/Page8536.html



Jättefint att fint att ha på sin privata brygga..



Ha det gott!

Massor av kram!

J



2009-07-31 @ 21:20:00
Postat av: Mammaxtre

Tack snälla Jenny för tipset. Blir nog en sådan fin med namn på, kul!

2009-07-31 @ 21:54:33
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0