Emilia



Medan jag njöt av att ligga kvar i sängen imorse (tidig lördagmorgon) och läste tidningar lekte Melker i sitt tält. Helt underbart att ligga och lyssna på honom när han leker.  Kärleken & Marcus gav sig av tidigt för att tillsammans med Leif och Ante delta i en större golftävling på Södertälje golfbana.



Under dagen har den ena fina båten efter den andra passerat. Båttrafiken för dagen får bilden ovan ge en bild av.



Efter en lång och härlig förmiddag hemma åkte jag och Melker en sväng in till Trosa. Vi köpte en present till någon vi känner som fyller år nästa vecka. Kläderna Melker har på sig fick han av sin farmor igår. Inhandlade i Spanien såklart. Nu matchar han sitt tält den lilla Fisen.



Kärlekens brorsdotter Emilia fyller 14 år idag. Henne har vi i kväll firat hemma hos svärmor.



Emilia med sina föräldrar och sin storebror Eric. Tomas och Pia har för ganska många år sedan gått skilda vägar. Jag tycker det är härligt med föräldrar som trots separation tar ansvar och umgås tillsammans med sina barn.

Klockan är i skrivande stund  ca 22.45 och det är riktigt mörkt ute. Jag vill inte att det går mot mörkare tider ännu!


Kommentarer
Postat av: Maribella

Strunta i mörkret och njut av att vara på landet iställe!!

Och visst är det liiite mysigt att få tända ljus?!?

2009-07-26 @ 21:52:14
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0