Fam Borg (- Mickaela)

Innan jag åkte till jobbet imorse svängde jag förbi hemma i vårat radhus. Var tvungen att hämta skridskor till Marcus. Otroligt nog kommer han snart vara i behov av dem. 
 


Väl hemma kunde jag se att jag lyckats med att få en av mina Gullrankor att blomma. Blev så jätteglad!



På bilden ser ni Melker med sin och Marcus gudmor Viktoria. Viktoria tillbringade några timmar med oss nere på bryggan ikväll. Så mysigt att få umgås med henne,  om än för en liten stund. Viktoria och Henrik hade tillbringat eftermiddagen i Trosa tillsammans med Viktorias gudmor. När Henrik skjutsade hem Viktorias gudmor passade Viktoria på att besöka oss. Mycket trevligt tycker vi.



Istället för att tillbringa eftermiddagen i Trosa valde Fredrick, min gudson, att gå en golfrunda med Marcus. Henrik plockade upp dem efter avslutad runda. På bilden ser ni golfspelarna tillsammans med Melker bus. Marcus och Fredrick har känt varandra sedan de föddes. Det skiljer 9 dagar emellan dem. Varje sommar brukar de gå åtminstone en runda tillsammans. I år ser det ut att kunna bli två , skulle vara roligt om vi fick till det.

Mickaela var inte med idag. Hon var på en kompis landställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0