Gisela

Gokväll gott folk!



Idag åkte jag en sväng till Södertälje på lunchen. Jag ville så gärna kika lite på MQ. När jag fyllde år fick jag ett presentkort på MQ av tjejligan. Blusen ni ser på bilden inhandlades för det presentkortet. Den är jag glad för. Ren och skär lyx för mig att kunna ta mig tid för en sväng till MQ på lunchen.
Jag kunde ganska snabbt konstatera att det är blått och vinrött som är höstens färger. Vad hände nu kan man fråga sig, nu blev det  för omväxlingsskull skrivet  några ord om mode också....



Idag fyller Gisela år. Hon bjöd sin familj och vänner på middag ute i sin trädgård i Norra Ängby. En mycket trevlig kväll blev det.



I detta hus bor Gisela, Andreas och deras barn. Tomten är sagolik med en massa äppelträd. De hade dukat upp med långbord utomhus vilket var super mysigt.



Marcus följde med vilket jag tyckte var trevligt. Hade förstått om han valt att stanna kvar ute på landet. Han fick fullt upp hemma hos Gisela. Det var nämligen inte bara jag som var glad att han följde med. Alla barnen som också var där var nöjda med detta. På bilden ser ni Marcus snurra Melker.


Nu är klockan sen för mammaxtre, time to go to bed.


Kommentarer
Postat av: Maribella

Snygg blus! Passar nog perfekt på dej!

Kram

2009-07-30 @ 16:33:20
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0