Fixarmåndag

Hej alla,  jag som varje dag ser framemot att få sätta mig ned en stund på kvällen för att skriva dagens inlägg blir så besviken över att Blogg.se krånglar. Därför mina vänner blev det inget inlägg igår kväll, heller.

Igår hade jag en fixardag hemmavid. Har semester måndag och tisdag med anledning av Malins student.
Melker fick vara hemma från dagis. Jag skulle städa och förbereda inför (idag) och tänkte att han inte skulle behöva gå på dagis. Hur skulle jag stå ut med mig själv om jag gått med honom till dagis och han stått där och gråtit krokodiltårar och sagt som han gör varje morgon vid lämning, - jag vill vara med dig mamma.... Beslutet att låta honom vara hemma ångrade jag dock ett antal gånger under dagen, busunge!

Måndagens misstag från min sida var att jag gick in i min jobbmail. Fy vad dumt det var. Förstörde eftermiddag och kväll för mig.

Höjden av lyx var när jag på kvällen åkte till Åsa för att hämta maten hon ordnat till mig. Åsa kan ni för övrigt läsa om i "Sommar amelia" sidan 62-66. Hoppas bara att maten nu räcker, alltid svårt att beräkna. Jag och Kärleken tar alltid i i överkant men Åsa vet förstås hur man ska beräkna.

Idag tisdag fyller Kärleken år & Malin tar studenten. Vi har således massor att fira. Nu ska jag göra i ordning mig och Melker så att vi , och Marcus kan åka för att vara med vid utspring från skolan.

Jag hoppas på ett inlägg med bilder till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Hoppas att ni får en riktigt bra dag trots kylan. Ser fram mot många bilder i kväll!



Kramkram från vännen Marie



PS1 Jag gjorde som du fast i söndags, gick in i jobbmailen. Ska ALDRIG mer göra det en ledig dag DS



PS2 Jo, jag fotade fotot på mig själv som student med mobilkameran. Förr ägde jag en scanner, då kunde man få in alla gamla bilder. Vill ha en nu men det är ju så mycket man vill ha DS

2009-06-09 @ 09:52:50
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0