Hemleverans

Ännu en underbar morgon för mig och Melker. Vi åt frukost utomhus och njöt båda två av det fantastiska vädret. Tänk vilken semestervecka jag haft. Kunde inte få en bättre start tror jag bestämt. 



Jag har blivit med solglasögon. Är så glad så glad! I ett tidigare inlägg har jag skrivit om dessa glasögon som jag blev så förtjust i. Nu hade jag sådan tur att Kärlekens kompis Peppe arbetar på Bruuns Bazaar. Imorse när jag och Melker satt ute och njöt av våran morgon kom Peppe förbi. Hemleverans av solglasögon. Jag är så bortskämd att det inte är klokt. Fick glasögonen till ett mycket bra pris,  vilket även det var trevligt. Peppe för övrigt tyckte inte att de var FÖR " coola " för mig. 

Det blir en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0