Jösses vad härligt

Jösses vad härligt det är att vara ledig! Att vädret är kanon gör det hela inte sämre. Sitter utomhus och bloggar. Klockan närmar sig 10.00 och jag har hela dagen framför mig. Några måsten såsom att bädda, hänga tvätt samt städa ena badrummet. I övrigt skall det njutas av ledighet och sol.



Melker och jag passade på att äta frukost utomhus imorse. Marcus och Malin sov fortfarande sött då. Dessa stunder är de stunder som åtminstone jag längtar efter under höst och vinter. Gäller att passa på att njuta varje dag som tillfälle erbjuds. Tomtplätten vi har på fram- och baksidan blir ett extra rum för oss om vår och sommar. Jag vill aldrig flytta till lägenhet igen.



Eftersom jag alltmer sällan träffar min dotter passade jag på att ta ett kort på henne innan hon gick till jobbet. 

I eftermiddag står parkleken i Västertorp på agendan.

Ha en underbar dag alla. För de som vill kommer ett nytt inlägg ikväll.

Kommentarer
Postat av: evelina

Det är inte jag som gör dom. Det är min kompis som gör dom. Så jag vet inte heller hur man gör egentligen. :P



Kram

2009-06-23 @ 11:45:22
URL: http://evem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0