Marie KJ

Hej på er alla, igår fyllde Marie KJ år och hon bjöd sina närmaste vänner & syster på lunch. Det har kommit till att bli tradition med lunch alt middag hemma hos Marie på hennes födelsedag. Trevligt med traditioner, gillar jag. Vi var åtta tjejer till bords (eller ska jag benämna oss som kvinnor kanske). Ni kanske kan föreställa er allt tjejsnack som blev :-))



Här sitter Maribel med födelsedagsbarnet. Både Maribel och Marie KJ är bloggare precis som jag. Maribel som för övrigt gav Marie KJ den finaste presenten, tycker jag. Det stod mitt namn på den, vill också ha! Jag fick också present. Marie KJ hade köpt en TomasSabo berlock till mig. Otroligt nog vad det vad jag önskat mig, det visste dock inte hon. Hon har koll.

Marbiel kan du följa genom adressen: http://Maribellassk.blogspot.com
Marie KJ kan du följa genom adressen: http://SysterMarie.blogspot.com

Tack snälla Marie och alla tjejer/kvinnor för en trevlig eftermiddag. Tack snälla Magnus (Marie KJ.s make) som så snällt tog över mitt arbetspass så att jag kunde påbörja min efterlängtade semester.

Marcus gick sin första golfrunda igår och tyckte att det var roligt, glädjer mig oerhört.

Detta inlägg har jag nu skrivit om tre gånger. Blogg.se strular väldigt, vilket är trist för en bloggerska.....

Kommentarer
Postat av: Giggi

Hejsan Lotta, nu kan jag ju inte låta bli att fråga vad Marie fick av Maribel.. eftersom det är någon som har fyllt år menar jag..



Puss och kram Gisela

2009-06-22 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0