Samtal från dagis

Hej alla, i morse när Melker vaknade klagade han över att han hade ont överallt. Blev för mycket sol igår tänkte jag.  Han cyklade till dagis och allt verkade ok. Grät som en tok gjorde han när jag lämnade honom, så jobbigt! Väl på jobbet  så ringer dagis innan tid för lunch och meddelar att Melker är sjuk. Det var bara att åka hem igen. När jag kom till dagis låg han på en matta och var helt utslagen. Nu ligger han på soffan i vardagsrummet och sover så sött. Den lilla fisen är sjuk.

Ikväll är det min tur att köra grabbarna till Axa för barmarksträning. Skall passa på att få ihop några steg under deras träning tänkte jag. Tvinga mina fötter att gå trots att de protesterar.

Idag har jag beställt catering till Malins studentmottagning. Jag gör det enkelt för mig, för att jag behöver det. Det känns som ett bra beslut. Närmare 40 gäster blir vi till studentmottagningen. Studentplakat är ordnat samt även present. Bordsduk, servetter och ballonger är inhandlat. Snart är det dags för Malin att ta studenten. - Nej Malin,  du fick inte välja bild , och det är ingen idé att du frågar om du får se studentplakatet innan utspringet.

Har samtalat med en av mina systrar idag per telefon samt kommunicerat med en annan av mina systrar via mail. Mamma opereras nu. De kommer att hålla mig uppdaterad.

Ha en bra dag kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0