Slapparsöndag på landet

Blogg.se krånglar varför inlägg inte gick att skriva igår kväll. Kommer nu istället.



Min söndag blev en slapparsöndag. En sådan söndag som jag verkligen behövde,  och har längtat efter. Efter frukost gick vi och la oss igen. Vi tittade på "Vi hade iallafall tur med vädret, igen". Kärleken var inte alltför imponerad av filmen. Melker skrattade gott flera gånger, och så även jag. En helt ok film på DvD en söndag morgon. Dock är den inte i närheten av att vara så bra som den första filmen. Efter filmen satte kärleken igång med att arbeta på tomten, Jag valde att ta det lugnt istället. Jag målade mina naglar och passade på att bläddra igenom några tidningar. Svärmor bjöd på en tidig middag vilket uppskattades. Efter middagen gjorde jag något jag inte kan minnas när jag gjorde senast. Jag la mig för att vila. Så otroligt skönt kan jag meddela. På vägen hem stannade vi till på Ica Maxi för att handla inför tisdagens studentmottagning.

Något jag visste sedan tidigare men blev varse om igen: Barn kan locka fram ens värsta sidor. Sidor man inte visste att man hade innan man fick barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0