Dagens inlägg

Hej alla, då har jag ännu en semesterdag med vackert väder. Vilken inledning jag haft på denna mycket efterlängtade semester. Finns inga ord för vilken tur jag haft.



Igår kväll hjälptes jag och Ante åt att snagga Marcus.

Morgonen har ägnats åt att tvätta, dammsuga och till att packa. Melker och jag blir upphämtade idag under eftermiddagen av Gisela och barnen. Vi ska följa med dem till deras landställe. Vi blir kvar  hos dem över natten.  

Nytt inlägg först imorgon under eftermiddag/kväll. Har bestämt mig för att inte ta med datorn. Kvalitetstid med en kär vännina priorieras framför bloggandet. Ska bli oerhört trevligt att umgås med Gisela. Hon har kommit att bli en mycket viktig person i mitt liv. Melker längtar efter Rebecca. Han ser fram emot ett äventyr med henne & Gabbe på deras land.

Soliga hälsningar  till er alla från ett underbart Trosa.

Kommentarer
Postat av: Maribella

Vilken härlig start du fått din ledighet!!

Passa på och njut!

2009-06-29 @ 19:52:04
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0