Dagens uppmuntran

Idag  kändes det som att det inte fanns något att skriva om för min del. Detta var tills jag läst ett inlägg på min dotters blogg. Var bara tvungen att kopiera bild och inlägg  så att även ni får läsa, se nedan. Kan en Sunkmamma bli annat än glad? Jag skrattade gott och ser såklart framemot att få läsa tidningen. Tack snälla Malin, nu känns det genast bättre :-))



Jag och Pauline tog en shopping runda efter skolan och handlade lite hudvårdsprodukter från en make up store outlet på drottninggatan. Underbart att få saker för 275 kronor som egentligen skulle ha kostat runt 700. var på press stop och handlade en engelsk skvallertidning till mig också som jag älskar, passade då på att vara en snäll dotter och handla en tidning till "sunkmamman" som hon numer kallar sig, Min mamma som förövrigt inte är särskilt sunkig utan mycket hetare än många andra mammor till och med min 21 åriga chef sa att hon va het :) Så du har en O magazine som väntar i min väska mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0