En bra lördag



Imorse åkte kärleken och Melker med Max och pappa Robban till badhuset. Malin åkte hemifrån tidigt för att jobba och Marcus var inte hemma. Ensamen hemma passade jag på att städa lite och for sedan till Skärholmen för att kika lite i affärer. När jag fyllde 40 år önskade jag mig ett presentkort på Guldfynd av tjejligan. Jag hade siktet inställt på att köpa en ring i vitt guld, varje bidrag var välkommet. Den ringen fick jag av kärleken vilket betydde att jag hade ett presentkort att handla något annat för. Idag har jag handlat för presentkortet tjejer. Ett pärlhalsband blev det och jag är nöjd. Är man 40 måste man väl ha odlade pärlor runt halsen tänker jag. Känns moget. Tack tjejligan!



Idag åkte vi för andra gången och tittade på tomten ni ser ovan. Den ligger i Viksberg och är självklart till salu.



Bredvid tomten vi kikade på ligger detta hus. Världens skummaste hus, otroligt konstigt!



Kvällen tillbringades i Tumba ishall. Match nr 2 mot Tumba. Bäst av tre gäller.  Att SSK vann den första matchen vet ni som läser min blogg (och som har bra minne). Även kvällens match vann SSK. 1-7 blev resultatet. Riktigt roligt!

Nu sitter jag och mina söner och tittar på melodifestivalen. Jag och Melker hejar på Lili&Sussi, heja heja!

Kommentarer
Postat av: Marie

Viksberg! Å vad kul, då blir vi ju nästan grannar!

2009-03-08 @ 11:42:10
Postat av: Sirpa

Shoppa smycken är skoj, men jag måste ha missat nåt, jag äger inte ett pärlhalsband och är 40+.

Jag väntar till 50 tror jag;=)

2009-03-08 @ 17:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0