En ledig dag




Egentid hos frissan, så skönt!
Jag har gått hos samma frissa så länge jag kan minnas. Hon heter Ann-Louise ( Måns Zelmerlöws moster). Jag är alltid nöjd efter att ha varit hos henne. Idag har hon klippt igenom håret, gjort slingor samt även färgat mina bryn. Bilden illustrerar hur jag använder mig av min egentid hos frissan. Avnjuter vanligtvis två koppar kaffe och bjuds alltid på en kaka eller två. Medans jag njuter av kaffe och kaka, bläddrar jag & bläddrar i skvallertidningar. Jag läser aldrig vad som står i dem,  jag tittar på bilderna. Avkoppling på hög nivå för mig.



Jag höll mitt löfte till Melker och hämtade honom kl. 12.00. Han fick gå hem första av alla från dagis.
Otroligt skönt att ha en ledig dag mitt i veckan. Har nu städat, hängt tvätt och hunnit sitta en stund ute och njutit av solen. Melker han poppar musik och är nöjd med livet.

Ikväll bär det av till Mattkalle samt Ica Maxi.  Har även lovat Malin att hjälpa henne att packa. Hon och Marcus skall byta rum med varandra. Greys Anatomy skall också hinnas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0