Ikea



På väg hem från jobbet föreslog Kärleken att vi skulle åka till Ikea. Jag som inte har glömt hur det gick för oss på ikea senast vi var där. Den kvällen när mitt tålamod inte var med mig alls,  vilket gjorde att jag var väldens sämsta mamma. Jag tvekade inför kärlekens förslag kan jag tala om. Bestämde mig  tillslut för att vi skulle åka. Sanningen är den att vi behövde inhandla någonform av hylla till Marcus och en byrå till Malin. De ska byta rum med varandra och får nya behov av möbler till sina rum. Sagt och gjort vi åkte till Ikea. Marcus följde med denna gång vilket var trevligt. När magen var mättad efter en middag på Ikea samt inköpen av möbler och annat var klart kunde jag inte motstå att handla hem lite godsaker. Är så sugen på något gott och nu finns det att välja på, tror det blir chips ikväll. Är trots allt Hockey på tv.
Melker han skötte sig utmärkt denna gång. Han har fått massor med beröm.

Sirpa & Anders,
då jag vet att ni läser min blogg fastän ni är på kärlekssemester i Thailand vill jag på detta sätt önska er en fortsatt trevlig semester med hopp om sol,  förstod av kommentaren att det har regnat på er.
Kram till er och alla ni andra som läser bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0