Prövningar på Ikea

Kärleken ville åka till Ikea efter jobbet varför vi åkte dit. I efterhand ångrar jag att vi åkte kan jag meddela, Big Time! Vi fick uträttat det vi skulle men vi var osams alla tre när vi åkte därifrån.



Melker lekandes med ett  memory spel. Enda tillfället han var still tror jag bestämt.


(Dålig skärpa på bilden) Melker in action bland lagerhyllorna.

Fy vad det är svårt när tålamodet tryter precis just då när man behöver det som mest. Jag är inte stolt över mig själv kan jag meddela. Att testa mamma är kanske roligast just när orken är som minst. Som jag skrivit förr,  - imorgon är en ny dag.
Nu till något roligt,  Marcus är precis hemkommen från Eskilstuna där han ikväll spelat final i DM mot Linden. SSK vann med 1-3. Denna vecka har således varit en bra hockeyvecka, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0