Renovering




Ovan ser ni hur vårat nya kök ser ut. Ni som vet hur köket såg ut innan renoveringen kan se att det är ett helt nytt kök. Jag älskar köket och är supernöjd. Att blåsa ut ett kök var jobbigare än jag trott och tog längre tid än jag beräknat. Otaliga gånger stod jag på knä i hallen och lagade mat till familjen. Vid något tillfälle stod jag ute och lagade mat, i mörkret skall tilläggas. Redan då mitt i kaoset visste jag att det skulle vara värt det. Och nu när vi är klara så kan jag konstatera att det var värt.



Pågående projekt är duschrummet på nedreplan. Kärleken sliter med renoveringen i skrivande stund. Att renovera är slitsamt då dygnet endast har 24 timmar på ett dygn sammantaget med att vi arbetar heltid. I bilen hem från jobbet idag var jag så trött att jag nästan var svimfärdig. Att arbeta med människor kräver sitt. En eloge till kärleken  som idag har kraft  & lust att  jobba med renoveringen hemma, efter en dag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Har ni valt kakel/klinker till badrummet nere?

//Nyfiken Marie

2009-03-17 @ 19:46:57
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Maribella

Sicket trendigt och snyggt kök!!

Har ni lagt bygg(flytt)tankarna på hyllan?

Kram Maribel

2009-03-17 @ 21:03:41
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0