Studentplakat



Igår var det studentyra här hemma. Malin som inom kort tar studenten fick sin studentmössa igår och var minst sagt lycklig! Döm av min förvåning när hon gjorde klart för sin lilla mamma att HON skulle välja fotot till studentplakatet.
I min värld har hon inte något med att göra vilken bild som skall pryda plakatet, det ska väl jag bestämma?
Detta tål att funderas på. Ni som läser inlägget och har erfarenhet får gärna vägleda mig genom att lämna en kommentar. Jag har alltid tänkt att plakatet är som en liten överaskning. Visst en överaskning som är väntad men som ändå blir ett roligt inslag. Ett inslag som studenten inte har koll på förrän de stormar ut på skolgården där nära och kära förväntansfullt står och väntar.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Ja, en sak vet jag, studenten skall INTE välja.

Om jag minns rätt visste nog Oskar vilket foto som skulle hamna på plakatet för det bestämde jag när jag framkallade det (då var han 5 år typ) men han skulle aldrig få bestämma själv.

Jag har inte bestämmt vilket jag ska välja på Lukas men det finns så många att välja på!



Kramkram från mig

2009-03-25 @ 21:18:03
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Giggi

Hej Lotta! Jag håller med Marie, studenten skall inte välja bild.. Däremot så bör väl föräldern, vilket jag tror du har, ha den goda smaken att inte ta den värsta dreggelbilden från när man var liten på plakatet... Kram Giggi

2009-03-26 @ 20:32:38
Postat av: Giggi

Hej Lotta! Jag håller med Marie, studenten skall inte välja bild.. Däremot så bör väl föräldern, vilket jag tror du har, ha den goda smaken att inte ta den värsta dreggelbilden från när man var liten på plakatet... Kram Giggi

2009-03-26 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0