Trosa



Förra gången jag var i Trosa blev jag  förtjust i det ni ser på bilden ovan. Jag unnande mig inte den då men ångrade mig, varför jag dagen efter ringde till butiken "Lusthuset" och frågade om de kunde lägga undan den till mig. Problemet var att det skulle dröja innan jag skulle åka till Trosa igen. Att lägga undan den var inget problem,  vilket var otroligt snällt. Idag åkte jag till Trosa i ett tjänsteärende och passade på att springa in i butiken för att hämta min Homesweethome (skylt) eller vad man nu ska kalla den. Nu står den på en tavelist i vårat tv-rum på entréplan och jag är nöjd.



På vägen tillbaka till jobbet passerade jag golfbanan där vi  tillbringar en hel del tid under vår och sommar. Hål 16 täckt av snö är vad ni ser på bilden. Jag ser framemot golfsäsongen. Hoppas bara att Melker gör det också :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0