Det blir en bra dag

På min dörr på jobbet har jag en memotavla. På den skriver jag vart jag är och när jag beräknas vara åter. Häromdagen när jag kom till jobbet hade någon ( vet nog vem) skrivit " Det blir en bra dag idag" på tavlan. Ganska trevligt skrivet, blev lite glad. Bra inställning att börja dagen med. Imorse när jag steg upp ur sängen kände jag precis så. Det blir en bra dag idag!

Nu finns det även små söta fotsteg (ritade) på min memotavla. Väldigt rart tycker jag, blev glad över dem också. Så många av oss på jobbet kämpar med alla dessa steg, så även jag. Då känns dessa fotsteg som passande.

Jag började morgonen med att ta min 10 000 stegs-promenad. Skönt att slippa den i kväll. Idag träffade jag på Räven under promenaden. Tyvärr hade jag inte kameran med mig. Väl hemma hade Marcus & Melker ätit frukost. Jag har i skrivande stund precis ätit frukost ute i solen. Vädret är underbart, och jag har svårt att gå in i fastän jag måste det snart, bara en liten stund till....

Idag ska jag & Melker åka till Sirpa & Anders landställe och hälsa på. Det blir en bra dag idag!

Nytt inlägg kommer ikväll. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0