Hur godissugen får man bli ?



Idag hade jag möte med ledningsgruppen på förmiddagen.  Paus för lunchpromenad och lunch. Möte med ledningsgruppen på eftermiddagen. Därefter åter till min avdelning för att skriva beslut. På väg dit drabbades jag av ett ENORMT godissug. Tur eller otur vad vet jag, men kiosken på jobbet hade öppet. Köpte en påse Gott & blandad. Den påsen formligen vräkte jag i mig. Tog två minuter sedan var påsen slut. Jag hann ju inte ens smaka på godiset! Mådde inte bra efteråt. Illamåendet satt kvar länge och väl. Jag är en riktig gottegris, men jag brukar inte vräka i mig som en galning, vilket jag gjorde idag.

Har självklart tagit min kvällspromenad och stegräknaren står i skrivande stund på 20 481 steg.
Har pratat med Kärleken ikväll. Skönt att höra hans röst. Inte många dagar kvar nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0