Den 6:e utespelaren

Gokväll, hade en extrem huvudvärk med mig hem från jobbet idag. Trist som attan att ha rejäl huvudvärk.



Inte gick huvudvärken över av att gå på ishockey heller :-)) Ibland funderar nog många med mig om det är riktigt hälsosamt att gå på ishockey. Idag mötte våra gossar Huddinge. En riktigt rysarmatch! På bilden ser ni ett SSK som begärt timeout. På läktaren sitter den 6:e utespelaren. Idag var det inte bara en förälder som var den 6:e utespelaren. Vi var många! Gick banne mig inte att sitta still, det var galet spännande. Tyvärr blev det ingen vinst.  Matchen slutade 1-1.

Huvudvärken vill inte ge med sig. Ska avsluta kvällen med en stund på min spikmatta. Hoppas hoppas att det ska hjälpa.

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Krya på dig kompis och tack för fina tidningar!

2009-11-25 @ 21:13:33
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0