Nöjd

Hej allesammans, vad härligt det är med helg!



Idag har vi fått massor uträttat jag och Kärleken. Känns toppenbra. Vi gav oss iväg i bra tid i morse för att uträtta en rad ärenden av olika karaktär. Melker slapp följa med oss. Detta tack vare familjen Westberg, våra toppenbraiga grannar. De erbjöd Melker att stanna hemma och leka på gården. Detta nappade han självklart på. På så sätt fick han vara ute i solen och leka istället för att följa med oss. Med handen på hjärtat kan jag erkänna att det blev en väldigt bra lösning.  Ibland får man en massa mer utfört om man får åka själv/själva.



Förutom att provköra bilen ni ser ovan inhandlades julklappar och lite annat smått och gott. Tjoho, nu är vi i gång med julklappsinköp på riktigt!



Väl hemma bjöd vi in oss på en kopp kaffe hemma hos familjen Westberg. Melker var utfodrad när vi kom. Vilken tur vi har som har sådana bra grannar. Urgulliga Maja ser ni på bilden ovan.



Vi tog med oss både Mellker och Max hem till oss efter fikat. Jisses vad de röjde i Melkers rum. På bilden ser ni busungarna varva ned med en bra dvd.



Dagens köp till mig själv. Robbie Williams senaste cd. Har inte lyssnat på den ännu. Förutsätter att den är bra. Robbie är alltid bra!

I skrivande stund sitter jag med Melker i soffan och tittar på Bolibompa. Vi njuter av lördagsgodis. Kärleken jobbar och Marcus är hemma hos en hockeykompis.

Det händer ganska ofta att jag har för höga förväntningar på utfallet av hegerna. Denna lördag känner mig väldigt nöjd med. Precis vad jag behövde.

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0