Ett försök iallafall

Hej och god morgon på er,



För lite sedan fick jag ett meddelande i brevlådan om att jag var godkänd som blodgivare. Glad i hågen tog jag mig igår till blodbussen. Jag fyllde i blanketten och hängde av mig min kappa. Hann lägga mig på britsen med ena skjortärmen uppdragen, redo att ge bort mitt blod.

- när kom du hem från New York ?
- den 26 oktober
- då får du inte lämna blod
- Nähä
- det måste gå 28 dagar sedan hemkomst innan man får lämna blod om man besökt Usa eller Canada.

Första gången jag tog mig till en blodbuss fick jag inte anmäla mig som blodgivare då jag var relativt nyförlöst. Mitt andra försök var igår, då som registrerad blodgivare. Får hoppas att tredje gången kommer att gå bättre.
Jag försökte iallafall.

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0